-->

18/10/2014

If not now, when?

Hey there :) I really would like to share with you this new project. It is  a kind of 100% new experience.
I have always loved writing and in particular I have always loved writing about people. People lives, people feeling.
I have decided to do something unexpected. I have decided to publish my first short-story, soon available online. I really hope you enjoy it!
Thanks to all who supported me!

xoxo C.L




Ehilà! :) Mi piacerebbe condividere con voi un nuovo progetto. Si tratta di una nuova esperienza al 100 %.
Ho sempre amato scrivere e, in particolare, scrivere sulle vite delle persone, sui loro sentimenti.
Ho deciso di compiere un passo inaspettato persino per me. Ho, infatti, deciso di pubblicare il mio primo racconto breve, presto disponibile online! Spero tanto possa piacervi!
Grazie a tutti coloro che mi hanno sostenuto!

bacibaci C.L


No comments:

Post a Comment